torstai 15. marraskuuta 2012

Ostokset, hius, korva, polvet varpaat...


Tulipa taas käytyä kapungilla eilen, tai no Glitterissä ja Hesessä. Sen laajemmin en kauppoja kirrellyt, kun muutenkin kaverit olivat olleet kaupungilla jo hetken ennen kuin minä liityin joukkoon, mutta silti mukaan tarttui koruja. Miten siellä juuri nyt onkin niin paljon kaikkea ihanaa ja värikästä, olisin voinut ostaa vaikka mitä muutakin mutta en tahdo lompakkoni alkavan itkemään.
Kovin paljoa mitään vihreää minulla ei aijemmin ole ollutkaan, joten asia oikein huusi korjausta. Varsinkin kun minulle on useasti väitetty, että juuri vihreä sopisi minulle parhaiten.
On se huvittavaa, että tämä on jo toinen kerta kun ostan korviin jotain, mutta siltikään korvani eivät ikinä näy missään kuvissa. Syy tähän on ylikasvanut, muttei kuitenkaan riittävän pitkä hiuspehkoni. Kyllä minulla korvatkin sitten taas on, kun vaan hiukset suostuisivat kasvamaan ponnari-pituisiksi. Miksi, voi miksi leikkasinkaan ne lyhyiksi viime keväänä?

Molemmissa korvissa minulta löytyy kaksi reikää, tarkoituksenani on hankkia vielä kolmannet alariviin jos mahtuu (pitää siirtyä ainakin pienempiin koruihin) ja pieniä houkutuksia olisi rustoonkin saada jotain metallia, mutta se jää nähtäväksi.

Loppubonuksena:
Tältä näytti maisema ikkunastani pari päivää sitten,. Okei ei ihan tältä, säädin sinistä sinisemmäksi ja punaista punaisemmaksi.

2 kommenttia: