keskiviikko 19. joulukuuta 2012

Palikka Konnussa.

Ohops on jäänyt jo kohta tavaksi tullut viikonloppupäivitys tekemättä, no nyt se tulee.
Oltiin perjantaina lähes koko kaveriporukkamme kanssa katsomassa Hobittia 2D:nä ja sain vielä siivottuakin ennen kaupungille lähtöä. Liput käytiin ostamassa jo torstaina, että varmasti saataisiin seitsemälle hengelle paikat. Suoraan kirjaan en voi verrata mutta voin sanoa, että pidin elokuvasta paljon. Laulut olivat ihania ja minulle uudesta Sherlokista Watsonina ennestään tuttu Freeman avautui aivan uudella tavalla. Kuinka paljon olisikaan vaan tehnyt mieli halata sitä Bilbo-reppanaa. Muutenkin oli todella raikasta ja muistia virkistävää nahdä vilaus Konnusta vaikkakin se tunnelataus olisi varmasti vielä suurempi jos olisin joskus ollut enemmänkin TSH-fani. Sain minä kuitenkin yläasteen aikana kuitenkin luettua kirjat melkein kokonaan.


Leffan jälkeen oli mukava mennä kaverille tämän poikaystävän syntymäpäivien kunniaksi ja noin muutenkin minulla oli melko sosiaalinen viikonloppu. Lauantaina tuli pistäydyttyä vielä uudestaan kaupungille ja käytettyä loput roposet pussin pohjalta Raxin salaattibufeeseen minkä jälkeen kokoonnutkin sitten taas minun residenssiini, tosin vähän pienemmällä porukalla. En ollut oikeastaan kotoisessa hiljaisuudessa hetkeäkään ennen sunnuntai-iltaa.
Huomenna tai oikeastaan tänään, koska kirjoitan tätä blogia keskellä yötä minulla onkin sitten luvassa kirkkoon meno, jaa että miksikö? Se selviää seuraavassa jaksossa tai sitä seuraavassa... xD

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti